Förlåt

Hej!
Bloggen har legat nere under ett ganska bra tag nu, vilket dels beror på att jag inte har haft tid för den, jag har inte orkat och Muskot har blivit halt. Vilket är ganska segt.

Men i alla fall, Muskot har blivit halt och det har han varit i typ 2 veckor nu. Vi ska ringa ner till Slöinge (vetrinär) på måndag och höra. Båda mina tränare tycker nämligen att vi ska åka ner dit, eftersom vi inte har någon minsta aning om vad det kan vara. :( Han har fått flytta över till sin rasthage, och jag skrittar lite varannan dag och masserar honom.

Tävlingen i Styringe den 11 december gick ganska bra, i första klassen som va en Lb så fick jag 15 fel i grunden. 3 tidsfel om jag inte minns helt galet, ett stopp i kombinationen. Han gillar verkligen inte kombinationer. :o och så 2 ner. Nedslagen vet jag faktkiskt inte vad dom berodde på, han tyckte väl att det var jobbig attlyfta på benen kanske? inte vet ja. ^^ I andra klassen gick det bättre i alla fall, fick 4 fel i omhoppningen. Denna rundan hoppade han banne mig kombinationen utan probelm, busponi. Fick ett nedslag på ett räcke, som jag red alldeles för snävt på, så han fick med sig översta bommen i hopppet. Men han var grym ändå! :)♥

Alla mina julklappar jag har fått får ni se ikväll, för nu ska jag föna håret och göra mig iordning. Sen ner till stallet för att ta in älskling och sedan bär det iväg till mina kusiner. :)
puss.

Kommentar/er
Postat av: Anonym

HANNA LINDER NU TAR DU OCH UPPDATERAR DIN BLOGG ANNARS BLIR LINNEA VÄLDIGT ARG PÅ DIG OCH DE VILL DU INTE :((A)

2010-12-30 @ 20:00:04
Postat av: Linnea

Den va från mig,hihihihihi :D

2010-12-30 @ 20:00:52
URL: http://liwo.blogg.se/
Postat av: Elin

Du vet väl att muskot har en skada och typ inte får tävla?, har inte henning sagt det??

2011-04-19 @ 21:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0