1 februari

Tänkte börja ha dagens datum som rubrik eftersom jag aldrig vet vad ska jag skriva där. xD
Hanna goes smart! (nat) ;)

Har precis ätit mat och innan det så kom jag hem från stallet.
Red både Basse och Rudy. Rudy red jag på lektionen och vi hoppade.. Gick sådär, har vant mig vid Rami och Rolle nu så det kändes jätte konstigt att hoppa en annan häst.. Fast jag behövde det verkligen.
Basse red jag inte riktigt ordentligt eftersom han är under igångsättning. Annars gick det bra! ;)
Vill rida i snön imorgon men det hinner jag inte, har konfermation till fem... Och vid fem är det nästen kolmörkt ute. Får väl se om jag kan göra det någon annan dag, det ska ju vara snö hela februari har dom sagt så då har jag ju tid på mig i alla fall.


Kommentar/er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0