16 februari

Blogg.se vill verkligen inte fungera. -.-
Igår kom jag inte in på kvällen, och så kunde jag inte lägga upp bilder. 

Köpte ju en ny telefon igår, men innan det så var jag och Mia med Solo på djursjukhuset. (Solo är Mias tyska jaktterrier) Hon har starr på ena  ögat (starr gör så att dom blir blinda) men igår bekfätade dom att hon hade det på båda ögon. Det var väldigt tråkiga nyheter kan jag säga. :(
Fast vetrinären sa att hundar kan leva bra liv även om dom är blinda, så det får vi hoppas att Solo kan göra! :)

Nu ska vi snart åka och åka skidor, min föräldrar ska bara gå ut med hunden och så..
Hehe, det ska bli kul! Och nu så snöar det ju också och då blir det nysnö! (a) :)

Och ni vill väl såklart se en bild på min nya telefon? (a)

ein Samsung Jet.


Kommentar/er
Postat av: Linnea

svar: njaa jag vet inte för jag ska vara med Sandra, men kanske på torsdag, fredag eller lördag? :)Och åkte inte du skidor? haha

2010-02-16 @ 20:25:23
URL: http://liwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0