17 februari

Sitter ensam hemma, förutom hunden då. ^^

Har lärt mig min nya telefon nu, eller jag kan det man behöver kunna för att använda den.
Ska vänta med att föra över musik från datan tills pappa kommer hem, jag lär bli jätte arg och kasta datan och KANSKE min nya telefon i golvet. xD och det vill jag hellst inte göra, för då lär båda sakerna kanske gå sönder.

Var hos min faster lite innan istället för att vara hos min farmor, fick reda på att hennes bil är sönder så dom ska inte åka upp till stockholm som planerat. (min syster skulle följt med) Det är tråkigt, dels för att jag inte slipper min syster och dels för att dom inte får träffa våra kusiner. Men sånt är livet.

Red med Peo innan om ni vill veta. Vi red i snön! :)
Hihi, Rolle tyckte det var jätte kul men Kaskad tyckte väl mest att det var jobbigt och onödigt att gå i snön när det fanns en väg alldeles intill. xD

Jaoooooop, så har väl min dag sett ut hitills. ^^
Nu ska jag kolla vinter os  och kanske göra lite nya skyltar till min kära blogg! :)
Fast det vet jag inte om jag orkar. ^^ och jag måste duscha också, usch det orkar jag verkligen inte.
Och juste! Imorgon ska jag klippa mig! :) tror jag ska klippa kort och lugg, inte jätte kort men typ till axlarna? :)
Tror ni det blir bra? :)


Kommentar/er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0