2 februari

Nu har jag ätit klart, hann fixa lite i photoshop också.
Blev mulad i skolan idag, jag blir bara så trött på alla killar som tror dom är så coola när dom mular tjejer.
Vi ger inte tillbacka, men bara för det så behöver ni faktiskt inte kasta på oss. Vi blir både blöta av alla snö och irriterade. Jag tror inte jag är den som har blivit mulad i all denna snö. Tycker bara det är så omoget av er killar.
Men alla har ju sina åsikter och det finns säkert massa som tycker tvärtom som mig.

Snart kommer Katja och Lina hit en stund. (dom ska åka med mig till konfermationen)
Ska fixa lite till i photoshop så jag kanske får till en fin design. Hoppas Ninni blir klar med min snart. :D


Kommentar/er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0