2 februari

Snöstorm ute! det snöar inte lite, utan ganska mycket nu.

I stallet kom vi nästan inte upp på göselhögen. xD Men Kristin kom på en jätte smart idé!

Att vi skulle dra skottkärran baklägens men ändå gå framlänges. Det var mycket lättare än att putta skottkärran upp för rampen. Intressant, men jag tyckte det var lite kul.
På skötarlektionen red jag på Rami och Snobben.
Orkade verkligen inte med Rami, han bara stredade och drog. Red Snobben lite bara för att Inger tyckte han hade varit lite jobbig på lektionerna med småbarnen. Efteråt red jag Rolle, blev bara 20 min för det var hoppträning och då hade dom hela ridhuset. ^^


Nu måste jag gå och duscha tycker min mamma. Sen är det final i Paradise Hotel. :D
Synd att det är slut nu, men då får jag ju sova mera. (A)
sov sött!


Kommentar/er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0