20 februari

God afton mina damer och herrar! ;)

Har ätit räkor precis, alltid lika gott!

Och vet ni hur mycket det har snöat idag eller? typ hur mycket som hellst! :O
Haha, jag lekte lite i snön inann (tror det finns mer än bara jag som gör det xD) och utanför våran dörr vid trappan var det säkert en hög med mer än 1 meter snö! Mamma som skottade innan hade inte slängt någonting på den så den hade blivit så av sig själv. Det är cooolt. :)

Har varit i stallet idag också, vi fick rida ute i alla snö för styrelsen hade stängt av ridhuset för det var rasrisk. ^^
Inte för att det var så mycket snö på taket... Men det var ju en idrottshall i vallda som hade rasat på morgonen så dom kände väl att det var lika bra. Det blev ingen Gymkhanaträning som planerat, den blir på tisdag efter skötarlektionen istället. (för er som inte vet så är Gymkhana när man rider och gör olika saker, som t.ex plocka bollar från koner och hoppa upp i galopp. Inte som att hoppa eller rida dressyr. ^^)

Snart börjar Melodifestivalen, men just nu så kollar jag på vinter-os. ;)



Kommentar/er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0