22 februari

Heeejsan. :D
Min läpp har spruckit, inte lite heller. Och det gör riktigt ont. :(

Red iaf lilla Ramiplutten på min lektion idag. Vi fick rida fram i snön. :)
Han är så liten och det var så mycket snö så jag kunde inte trava, haha det gick till magen på honom. :)
På lektionen hade vi markarbete fast vi hoppade lite studsar. :)
Han var jätte pigg och väldigt positiv. :)

Imorgon är det Gymkhana och hade tänkt att ha honom då, för det är ju hoppträning på onsdag och jag vill inte köra slut på Rolle helt och hållet. :)

Snaart är det Göteborg Horses Show!! :DD wiho! snacka om att jag taggar! :D



Kommentar/er
Postat av: Ninni

Taggggggggggggggggggggaaaa till gbg horse show!

btw. vi kanske ska bestämma oss hur vi ska ta oss dit snart eller? xD haha

2010-02-23 @ 15:42:43
URL: http://pauliinanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0