23 februari

Har precis ätit upp min glass, men hur mycket strössel som helst. (a)
Och nu ska jag klä på mig och packa ridkläder.
Sedan vid typ kvart över två ska jag ta och pallra mig till tandläkaren. :)
Min tandställning är typ sönder för femte ggn, hehe lagom trist. ^^

Efter jag har varit hos tandläkaren ska jag till kyrkan (!) och sen till stallet. :)
Jag måste gå till stallet för min cykel är sönder, jag lär ju verkligen komma i tid. Om kyrkan slutar fem (dom brukar alltid dra över. -.-) och så ska jag hinna byta om (fem-tio min) och sen gå. -.- behöver vara där vid senast halv sex, ska iaf säga till Mia att jag behöver gå tidigare. ^^

     

Erkänn fint? :D

kram!


Kommentar/er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0