24 februari

Ny header! :-)
Hehe, inget komplicerat.. Bara en sådär lagom trist bild på mig.

Ingen skola imorgon heller...(skulle varit ledig ändå så det gör inte mig något)
Men det dumma är att vi måste ta igen det på sommarlovet. -.-
Lagom trist att dom få skolorna som varit öppna inte behöver göra det!
Det är väl ändå inte vårat fel att inte taket håller (vilket det egentligen gör) eller att konumen inte vill öppna skolan? Herregud, jag är riktigt arg! Komunen suger! Och inte lite heller. ^^

Men jag tänker framåt! För imorgon ska jag ha kul! :-D
Det är nämligen Göteborg Horses Show! Ska dit med en massa roliga! :-D
Ninni ska med, så jag tycker att ni kan kolla hennes blogg på köpet! Det gör ni här. :-)




Kommentar/er
Postat av: Linnea är BÄSSSSSST IN THE HELA VÄRLDEN!!!!

Ne, komunen kan inte ändra så vi får kortare sommarlov, för att dom har bestämmt när vi ska få det! Och det är inte vårt fel att den ''snälla''? snön skulle komma, men dock kommer vi få hårdare lektioner -.-

2010-02-24 @ 23:02:58
URL: http://liwo.blogg.se/
Postat av: linnsaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan

snygg/söt header :D <3

2010-02-25 @ 00:42:58
URL: http://liiiiinnnnnnnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0