jag vill inte ha någon rubrik

kan man inte bara ta bort rubriken? jag vill inte ha någon. bara onödigt och jag vet aldrig vad jag ska skriva där.
det hade snöat jätte mycket i natt, så det är typ huuur mycket snö som helst här.
imorse kom vi nästan inte utanför dörren, det var nästen 1 meter snö.. (kanske lite överdrivet, men mycket var det) bussen var drygt 15 minuter försenad också, stog vid busshållplatsen i cirka 30 minuter. det var en aning kallt. tog lite kort ute på all snö innan, så nu får ni se dom. :)

 




min insnöade cykel. :(








Kommentar/er
Postat av: Linnea <3

om du inte vill ha någon rubrik så kan du bara ha ett mellanrum. :D

2010-02-01 @ 16:03:23
URL: http://liwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0