hanna is seeeeeeeeeg.

hahaha, jag är väldigt seg. har inte varit inne och skrivit här på en vecka. ^^
jaaaa, dååååååååååååååålig uppdatering!
det är typ bara fem/fyra dar kvar till sunne. :)
då ska jag prova mina nya skidor! fast jag ska ha med mina gamla endå.. för jag vet inte om dom nya är för tunga. xD
imorgon ska jag till gbg med linnea fast först måste jag hinna till stallet och hämta min biljett till gbg horses show som jag fick av klubben. och egentligen skulle jag åkt till stallet idag oxå. men, hahah det orkar jag inte. ^^
och jag har faktiskt ont i magen oxå, usch jag har haft det hela dan + igår kväll. :(
det är inte skönt och inte så trevligt heller. :(
min hund är jätte mysig nu och ligger och sover brevid mig. ;D han är jätte söt.

kramar

Kommentar/er
Postat av: Sawo

Du kanske har "röd värk" vill inte säga det eftersom att de e en allmän blogg... Jag visste inte att du hade en hund :S

2010-01-22 @ 20:52:47
URL: http://www.nogg.se/SandraL
Postat av: hannis

oki, hund har jag haft länge vettu! :D



''röd värk''? nääe, det är inte det.. fast nu har det gått över.. men jag hade ont i magen för att jag hade ätit för fet fisk. (den var inte tjock utan det var en massa fett på den) xD

2010-01-23 @ 22:28:55
URL: http://du kollar min blogg nu! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0