kallt?

ooooh, det är kallt ute! -13 är det här. :o
hehe, på onsdag ska det bli snöstorm och då ska jag till sunne! hehe. (Y)
härligt! hoppas bara vi kmr fram. ^^ om vi gör det blir det nysnö och det är chill att åka skidor i det! :D
imorgon får Linnea inte glömma att ta med en gossip girl bok till mig? ;) som jag kan ha och läsa i sunne! ;) om hon inte kan det får jag väl se om dom har dom på bibblan, fast det tror jag inte. ^^

ska spela lite sims nu och kanske photoshopa lite! :D

och juste, funderar på att klippa av mitt hår? elr sluta borsta det så det blir hemgjorde dreads? ;)

johanna hade en predikan innan i stallet om hur man gör med dreads och så.. fast det lär ju ta en evighet innan jag får mina eftersom mina föräldrar är liiiite skeptiska mot däe...

kram


Kommentar/er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0