låg uppdatering.

jaop, så sant så sant. har inte ''orkat'' skriva ngt idag. haha. ^^
har varit i kba och köpt ny tv och lite skit. sedan har jag varit hos linnea typ halva kvällen. :)
vi promenerade till konsum och mina fötter var döda när vi kom hem till henne. :/
tittade oxå på små ''snuttar'' elr vad det nu heter. ^^ men björn gustavsson. :DD
min och linneas nya idol, fast igår skrev jag ju faktiskt att willy från bygglov var min nya idol...
men jag har kommit på en lösning! :D jag har nya idoler varje dag, som typ nya kläder? ;)
det låter väl bra? det tkr jag iaf. imorgon är det BAJS kyrka!! :( (min mamma tvingar mig att gå för jag inte gått ngn gång under lovet) tråkigt.

ska nog rida med ninni oxå! om ungen bara kan svara på MINA SMS?

puss&kram


Kommentar/er
Postat av: Ninni

hahaha, jag äger på att svara på SMS xD

2010-01-12 @ 15:36:26
URL: http://pauliinanilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

nu ska vi inte överdriva här va?

2010-01-12 @ 21:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0