linnea är här!

linnea är här nu! :D
vi har vart ute och lekt i snön, mysigt.
hahahhaa, vi åkte pulka oxå.. fast det kan inte linnea för hom ramlade hela tid'n och åkte in i stenar och buskar. ^^ hahhaha, hon är ju såå lyckad. ;)

och så var det typ mellan 50cm-1m snö överallt i våran trädgård. väldigt kul hade vi iaf, och nu tkte linna att jag skulle skriva att när vi gick in kollade vi på paradise hotel och drack choklad som jag hade gjort! (säger vi iaf)
nu lyssar vi på Miley Cyrus AKA Hannah Montana! :D

imorgon börjar bajskolan, men vi ser det positivt och lever livet här och nu! :D (hehe, seriös! :o)

kramar/linnea & hanna


(by the way så dampar ''/hanna'' ibland, men jag bryr mig inte sp mkt)


Kommentar/er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0