Linnea här... Igen ;)

Nu sitter jag här igen och vet ni varför? Joo för jag kan knäckt lösenordet till Maggas blogg ;) okej hon sitter brevid mig och hon hade sparat sin mailaddres och jag visste hennes lösen ;) Aja idag så har jag och Maggan varit i kba och vi hade planerat att kolla på bio men så blev det inte utan vi gick runt och kollade och jag fick hem mig lite smått och gott <3 Men när vi skulle gå hem från bussen så trillade jag 3 gånger :( haha det gjorde inte ont men det var KALLLLLT!

Aja  Xoxo Linneagiirl <3

BTW så har jag oxå skaffat mig en blogg som heter www.linneagiirl.blogg.se så den kan ni ju läsa :D och ni ska fortsätta att kolla Maggans blogg så see yaa <3


Kommentar/er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0