lite pömsig..

jag är lite pömsig/trött.. det har jag varit hela dan. och hela helgen.
bajsskolan har börjat med läxor, fyyyyyyyy vad jag hatar det!!!!
blääääääääääääääääääää.

det finns en viss person vid namn linnea som kastade snö på mig idag, usch och fy! det var inte lika kul som det är när man har kläder för det. ^^
har varit och ridit idag oxå, roooolllebuuuus red jag! :D<3  haha, han bara sprang. xD
men han är go´ ändå! :DD

nu tjatar min  mamma att jag måste gå och duscha nu, så jag får väl göra däe. och jag kanske inte hinner med att skriva mer än 1-3 inlägg per dag, och det blir på kvällen för jag har ingen tid till att sitta vid datan nu. en massa bajsläxor och så är det stallet och lite annan skit och så.
men hoppas ni inte saknar mig allt för mkt! ;)
kram

Kommentar/er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0