photoshop.. igen

jahapp, nu sitter jag åter igen här och ska ladda ner photoshop.
det blev ngt fel igår när jag laddade ner det för min syster satt vid datan och klickade ner det! -.-
hon var väldigt billig vid det tillfället om ngn hade velat köpa henne.
fast nu var jag elak men vem bryr sig? inte jag iaf. ^^

ska faktiskt in till kba med linnea endå! :)
det blir ingen bio, men vi ska fika elr ngt såndat. jag måste ladda mitt busskort oxå.
JUSTE, jag måste leta upp mitt skolbusskort som jag har tappat bort! ingen aning om vart det kan ligga. och jag måste verkligen ha det tills på torsdag... om jag  har riktig otur så har jag tappat det när jag var i sthlm.. :/
fast det tror jag inte, för jag är nästan säker på att jag tog ut det från min ficka inna jag åkte.. ^^
jaja, om jag inte hittar det får jag betala 300:-  för ett nytt. -.- blääää!
nu ska jag göra mig iordnig/klä på mig vanliga kläder och sånt.. kanske skulle duschat?
ähh, det skiter jag i, gjorde endå det igår.
och om två dar börjar bajsskolan. :(
har fortfarande inte fattat vrf vi börja på en torsdag och inte på en måndag?
tycker inte ni det är lite weird?

see you later.


Kommentar/er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0