snöoväder!

snöoväder ute? svar: defenitift ja!

kom precis hem efter att ha stått i en jätte lång bilkö ute på motorvägen.
det var en lastbil som inte kom upp i en backe för det var så mkt snö och så halt. lastbilen har nästan ställt sig på tvären över vägen! det var lite lagom läskigt. :o
våran gamla skruttiga ''kamel'' till bil är ju inte direkt super varm av sig, så man kan ju säga att jag fryser nu.
sitter och gosar in mig i filt och mina mysigaste myskläder!

ska äta strax och sedan blir det sängdags för min del. måste gå upp halv 8 imorgon för jag och ninni ska göra stalltjänst i stallet. suck! jag ser ju inte direkt fram imot att gå upp så tidigt. -.-

hoppas ni har det bra iaf, och sov riktigt gott i natt! :D

Kommentar/er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0