tyska

wiho! :D
sitter i skolan och har tyska, det är kuol! vi har annika och då blir det roligare än att ha ulrika. ^^
är klar med min pp (powerpoint) så gick on här, hahha. xD
idag måste jag följa med min syster till stallet och hjälpa henne. usch!
får vara i stallet i typ 2 timmar extra. ^^^ känner inte för det, och jag behöver verkligen jobba matte och lite med min planerig för att jag ska åka skidor med konfermationen på onsdag.
hahahah, linnea blir ensam tjej kvar i klassen. xD jag tkr verkligen sååå synd om henne.
jag ska reta henne så.. fast hon funderar på att streaka och inte gå till skolan.
fast det var ju inget nytt, för det brukar hon göra lite när hon känner för det. (Y)
anna och jonathan övar tyska brevid mig! dom är riktigt bra faktiskt. :)
jag behöver oxå göra det, så nu ska jag fråga dom om jag får vara med dom och öva. :D

kram.
hanna.

(min sån där text funkar visst inte här. ^^ men ni ¨överlever)


Kommentar/er
Postat av: Linnea <3

Hahaha hanna vad snäll du? <3 och jag funderar STORT , med stort S på att streka hihih <3

2010-01-25 @ 17:14:58
URL: http://liwo.blogg.se/
Postat av: hanna

hahaa, streaka med stort S :D

jag är alltid snäll. ^^

2010-01-25 @ 20:39:27
URL: http://min blogg är bäst!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0