11 mars

Nu har jag riktigt dålig uppdatering! men who care? ;)

Idag har jag i alla fall varit duktigt och gjort min engelska!
Varit ute med hunden. (stolt!)
Och plåstrat om alla mina fingrar som jag har ont i.  hihi, och tagit lite kort på mig själv också med mina cooola 3D glasögon som jag snodde från Bergakungen igår. busigt! :)

Igår skrev jag inte att jag och Katja gick från Bergakungen till Liseberg c på åtta minuter va?
Vi sprang nästan... Det var riktig powerwolk! Och vi hann med tåget vilket som var vårat mål.
Alice in wonderland var sjukt bra! Det skrev jag igår också, men kände att jag vill skriva det igen. :)

På lördag är det tävling och jag är riktigt taggad! Även om det bara är LD-LD så är det våran första tävling iår, och våran tredje tävling tillsammans! <3
Jag har inte bestämt mig om jag ska fortsätta tävla Rami iår... Det går inte alls bra när jag rider honom längre och jag känner mig väldigt stor även om det bara skiljer tre cm mellan honom och Rolle. ^^

Nu ska jag kolla klart på Lyxfällan och sen sova. :)
kram/hanna.



najs pic on me! i love my 3D glasses! :D

Kommentar/er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0