12 mars

Tjohej! :)

Nu har jag fixat med lite saker som jag ska ha med imorgon, bränt skivor med bilder till Klara och Moa. :)
Och så har jag sjungt och hämtat nycklar hos Johanna. Ska strax åka till stallet och göra iordning för imorgon och så... Ska prata med Kristin också om när vi ska åka. :) i värsta fall måste jag gå upp kl fem och cykla till stallet.
Cykla får jag i och för sig göra i vilket fall som helst för ingen i min famlij är hemma. ^^
Men det är ju inte så mycket snö längre och det är chill!

I skolan var det var sisådär lagom kul, brände min tumme också på hemkunskapen. xD
Hanna i ett nötskal som vanligt. :)

Men nu måste gå, hehe.
ha det GÖTT! :D

kram/hanna.


Kommentar/er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0