5 mars

HEJ superhjältar!

Har precis bokat biljetter till Alice in wonderland! Ska se den på onsdag med Katja!
Sååå kul det kommer bli! Skulle egentligen sett den imorgon, men som vanligt så kunde inte jag.. ^^

Ser ni på melodifestivalen förresten? Jag ville att Alcazar skulle gå vidare istället för Jessica Andersson.
Hon var inge bra, inte enligt mig. Men Pernilla Wahlgren gick ju vidare till final så det var ju bra!
Lite fart och fläg i hennes låt och det gillas! :D



jag längtar! :D dom är sjukt coolt sminkade i filmen btw!



Kommentar/er
Postat av: Linnea är BÄÄÄÄÄÄÄÄSTTTT på att ÄGA FOLK :D:D:D:

HAHAH Hanna det är bara att kolla på Mathilda så ser du en galen sminknig :D:D:D XDXDXDXD hihihi hahaha höhö torkatgräs :D:D:D

2010-03-06 @ 22:30:40
URL: http://liwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0