5 mars

God morgon alla superhjältar! (haha, nu var jag allt lite kul va?)

Ska alldeles strax gå och lägga mig, har ont i huvudet och alla andra i min familj sover. :D
Det är ju kyrka idag men jag har ingen aning om när det är, och det verkar som ingen annan vet det heller.
Hmm... Hur ska Hanna göra? Hmm, Hanna vet! Hon låssas som hom glömt av kyrkan och sover lite längre istället?
Jag är ju rena geniet! Hoppas bara min plan funkar!

Och Hanna vill dessutom ha vår, när det är varmt och skönt! Ingen snö och inget slask!
Och Hanna vill bli så duktig så hon kan tävla SM!
Och Hanna vill ha en sån duktigt häst så hon kan tävla SM!
Och Hanna vill vara så där rik så hon kan få allt hon vill ha! (inte allt men)
Och Hanna vill bli bäst!
Och Hanna vill bli känd!
Och Hanna vill sova!
Och Hanna ska nu gå och sova.
Och nu säger Hanna godmorgon! :D




Kommentar/er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0