9 mars

HEJ! :D


Igår red jag Rami på min lektion, det gick inte alls.
Han bara stretade så jag orkade inte rida, hoppade av istället och tränade gymkhana upphopp.
Klarade två i trav och två i galopp. Stolt! Idag tror jag att jag ska rida Rolle, fast det beror ju på. ^^

Idag missade vi so:n för vi hade innebandy uttagning istället, 7a är lysande bra! Och vann såklart! :D
Och vi hade dessutom en domstol i våran omklädningsrum, mycket kul.
Jag och Katja tyckte mest att det var onödigt så vi bara satt där och lyssnade. Alla mot alla, riktigt härlig kombination med skrik på köpet. ;)

Nu ska jag göra iordning mina stallsaker och sen kommer Katja för jag ska åka med henne till körka!
Och juste, ni vill inte komma hem till mig just nu säger jag bara. Inte för jag tror att ni ska göra det men endå.
Hela vårat kök + sisådär halva huset ser ut som en byggarbetarplats... Mycket trevligt! ^^



 


Kommentar/er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0