efter regn kommer solsken.

Tjenamors! :)

Igår red jag dressyr med Roffpoff ute. Red med halsförlängaren, i början hängde han mest i den men i slutet så hände den där och var typ två meter lång! Han jobbade riktigt bra, var pigg och sammarbetsvillig, är riktigt rikigt nöjd med det passet. Idag så red jag ut på Roffpoff med Johanni och Kaskad, vi red på gångvägen till Åsa. Det har regnat hela dan, så vi trodde vi skulle så rida i regn men precis när vi satt upp så slutade det regna och regnade inte något mer på hela turen! snacka om tur! Och när vi travande, fy fasiken vad han längde bra! Han sköt fram benen som raketer, jag flög nästan av! (haha)
Han är så sjukt fint steg när han länger, åååh synd bara att han inte gör det när man rider i ridhuset. ^^

Och jag är ledsen om det inte blir några bilder, men min dator är paj så jag kan inte lägga in några bilder på den och ladda upp, och så pappas så får jag inte lägga in några bilder för det tar på hans minne. ^^
Jag är lika ledsen som er. :(

Hanna over and out! :D


Kommentar/er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0