hoppning fredag

Hej alla! väldigt seg uppdatering med jag har gjort sönder vårat bredband (smart hanna! (Y))
och min dator har blivit väldigt seg så jag kan inte vara inne på internet på den.

Idag har jag hopptränat iaf, först på Rami. Har inte hoppat honom ordentligt på typ 1 månad, men han var såååå sjukt fin eller? Allvarligt så hoppade han jäkligt bra för en gångskull, hoppade en bana med tre kombination, gick super bra, ett stop i kombinationen när han kom helt fel. Avslutade med att hoppa bana på 90 cm - 1 m! Perfekta avsprång, mjuk och sammarbetsvillig, framåt och pigg. Helt underbar asså! Väldigt sällan han är så sjukt fin asså! Jag är fortfarade jätte glad! (a)

Hehe, efter hopplektionen med Rami hade jag hoppträning med Roffpoff. (mitt nya smeknamn på rolle)
Kom en kvart försent eftersom jag var tvugen att göra iordning honom och sadla av Rami och sånt. Hann inte vara med på uppvärmingen så värmde upp själv, sådär lagom mjuk men super pigg verkligen! Hoppade helt fantastikt och pefekta avsprång! Ni kommer få se upp på tävlingsbanorna i vår, vi kommer bli så grymt bra så det inte är sant! (a) :D Men iaf, hopppade en bana med tre kombination på 90 cm - 1 m med honom med, gick jäkligt bra asså! Har nog aldrig gått så bra förut, om man inte räknar med tävlingar då för där går han alltid super duper bra! Riktigt bra dag för mig! :D

Hoppträning på söndag också för Mats med Roffpoff, mycket hoppning denna veckan, men det är bara bra. Sällan det blir så ordentligt. Kanske blir det en gymkhana träning imorgon också, inte riktigt säker, får se om jag orkar och vi blir tillräckligt många... Elin och Rebecca kan inte vara med och inte Lisa heller tror jag, hoppas inte det blir någon (hahah) fast jag behöver faktiskt träna inför tävlingen den 11 april men jag orkar inte och har typ 100 stalltjänster att göra, kanske inte direkt 100 men kanske 2? eller något. ^^

NU ska jag sova iaf, så sov sött alla mina små änglar så skriver jag mer imorgon! ;)
kramar/hanna


Kommentar/er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0