jag hatar

The sims 3 mest av alla möjliga spel i hela världen! blääääääääääääää!

Hittade ett jätte roligt prylpaket idag som jag vill köpa, men såklart så fanns det inte till The sims 2! :@

Och ni kanske tycker att jag inte vet vad jag snackar om när jag säger att The sims 3 är sämst i hela världen, för ni kanske tycker det är det bästa spelet i hela världen och det är inte många som har det/har spelat det.
Men jag är en sådan sims nörd att jag köpte det nästan direkt när det kom men jag blev besviken...
Själv tycker jag då att spelet har väldigt dålig grafik, visst är det kul när man kan bestämma precis hur allting ska se ut och hälsa på grannar och följa med till jobbet och så... Men jag blev riktigt besviken för jag tycker inte att det var som alla sa, på just min dator var det väldigt segt (jag vet inte om det är det på alla, men på dom som jag har spelat det på och dom som jag känner som har det säger också att det är väldigt segt)
Visst det är kul, men inte kul på det sättet som The sims 2 är. Jag tycker dom har gjort det alldels för mycket verklighetsbaserat, nästan som om det är man själv som är gubben/sims människan.
Jag håller mig fortfarande till galma vanliga The sims 2 och har nästan alla spel/prylpaket till det, jag själv tycker också att dom inte ska sluta tillverka/göra nya spel till The sims 2.

Eeh, haha det blev ett väldigt långt inlägg men jag tycker inte ni ska missförstå mig och min åsikt om spel. Haha!


blääääääääääääääää.
 
Det blir en stor DISS på The sims 3.

Jag köpte förstås lite andra saker, en mus till datan med musse pigg på t.e.x. ;)
Åt på mitt älskade Subway med Linnea och Katja, köpte såklart med mig tre kakor hem till ikväll också. Mums!
Gick på Kungsmässan lite också, skulle köpt en ny bh men det fanns inte. ^^
Köpte i alla fall en ny tröja, nya trosor, bodybutter och lite annan skit. :)

puss/hanna ♥


Kommentar/er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0