Snart sovdags! :D

Sho alla! ;)
Ska alldelses strax gå och lägga mig för jag ska vara i stallet 07.30 imorgon. -.-
Hoppträning kl 08.30 men så måste alla ha mat och så ska vissa ut, blää jag som ville ha sovmorgon.
Kom hem från gymkhana träning för en stund sen, gick verkligen jätte bra. (som allt annat har gjort den här veckan) Hade några småmissar och roffpoff lyssnade jätte bra! Nu taggar vi till tävlingen den 11 april. :)

Innan gymkhana var jag i kungsbacka med mamma, köpte en ny tröja, nya strumpbyxor, shorts och solglasögon. Kollade lite på svensk ridsport efter ridbyxor, chaps och schabrak. Hittade lite kul saker, men köpte inget. Skulle egentligen frågat efter praoplats men det gjorde jag inte. (haha) Dom var så sega där så jag orkade inte vänta och vi hade inte så mycket tid på oss. 

Sov sött!
/hanna


 


det rosa på bilden till vänster (eskadron) och det rosa (scapa) på bilden till höger + i turskost var några av schabraken jag kollade på... Ska kanske köpa ett scapa, fast det är ju en massa diskussioner om man får tävla i dom eller inte, så jag vet inte riktigt. Vad tycker ni? :)


Kommentar/er
Postat av: Ninni

SCAPA ska de vara!! :D

Asså många säger ju att man inte får tävla i det men liksom det är ryttare som tävlar nationellt med det hela tiden så jag tror inte att någon överdomare orkar bry sig över ett schabrak, speciellt då inte på en lokaltävling! :)

2010-03-28 @ 16:46:59
URL: http://pauliinanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0