ÅÅÅÅÅHH

Bläääää, jag har två stora problem!
Det första är att den är snö ute! Usch, inte så här tidigt eller vad säger ni? jag gillar icke snö.
Och det andra är att jag inte hittar några biljetter till harry potter 7. :( buhu. :(
Det finns inte några kvar i Göteborg, och om vi ska få några måste vi gå i Kungsbacka vid två.
Gud vad jag blir arg, jag blir så arg!

Hoppade några skutt med Muskot idag i alla fall. Bara några små, inte så högt. Mellan 70 och 80.
Gick ganska bra.

btw, Becca är i trollhättan och tävlar i helgen. Hon debuterade L:a idag, fick 4 fel och blev 11:e placerad! Stort grattis till henne! :D<3


Varbergshoppet iår, Becca och Silke. :)<3


Kommentar/er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0