brrr...

Det är riktigt kallt ute nu, fy farao. Fryser ju så fort man går utanför dörren.
Och om jag ska vara kritisk så gillar jag inte vintern. Det är mycket bättre på sommaren när det är varmt.
Plus att det är riktigt jobbigt att rida på vintern, tårna är is efter typ 5 minuter. Usch!

Idag ska jag i alla fall rida Muskot, vet inte riktigt vad jag ska göra. Kanske dressyr? eller kondtionsträning? :)
Han behöver springa av sig, för på gymkhanaträningen i onsdags var han huper pigg. Sprang som en dåre och typ hoppade till för allt, söt som han var.


mobilbild, och kameran är väl inte den bästa. haha.


Kommentar/er
Postat av: Rosanna Zimdahl

sv åh tack!:D

2010-11-19 @ 21:49:44
URL: http://hastdiggaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0