ledsen

Jag är jääätte ledsen, för att min uppdatering varit dålig.
Men jag har varit helt död efter lag-sm, och igår kom jag hem jätte sent från stallet.

Idag gick m hoppträning, han hoppade som en dröm, åh och nu menar jag verkligen det! Helt underbar var han, hoppade bana på 1 m, med maxade oxrar, jätte fiin! :D
Igår fick han bara skritta, red istället "Puff". En superduper söt b-ponny som kom till ridskolan igår. Har varit utlånad till en liten tjej som inte klarar av henne, och hennes ägare är för liten typ eller något.
Hon är jätte stissig och så, kan inte riktigt beskriva henne, men sjukt söt i alla fall!
Foxy's Silver Puff heter hon egentligen, vääldigt fin men tunn.


lite halv dålig bild sådär. ^^


Kommentar/er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0