million pieces - tove styrke

Är låten som går på repeat i mina öron nu. Grymt bra!

Idag gick Muskot lite små lullig dressyr. Fast han gick ganska bra faktiskt. Putsade både honom och all utrustning inför imorgon. Så nu är allt skinade rent! (säger vi) :)
Ska nog duscha nu, är jätte trött. Och så ska jag ju upp ganska tidigt imorgon. Eller inte jätte tidigt. Vi åker inte förens vid halv nio, vilket är ganska gött.

Kom på att jag kanske glömt skriva vilka klasser jag ska hoppa imorgon, det blir L:C+5 och L:B i alla fall. :)
Är jätte taggad, eftersom det gick så otroligt bra på hoppträningen i tisdags!



första cr:n, när han varit hos mig i en vecka. :)<3

Kommentar/er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0