ni får döda mig om ni vill

Jag är såhäääär ledsen för att jag inte har bloggat. Igår när jag kom hem så somnade jag framför tv:n och idag har det varit KM (klubbmästerskap) hela dagen. Men den 1 december får vi nytt bredband som finns i hela huset, och då kan jag ha min data på mitt rum och blogga när jag vill! Istället för att ha den här nere och dela det trådlösa bredbandet med min pappa och syster! :)

Idag red min syster M, hon hoppade. :)
För första gången på honom och hon hoppade 60 cm, vilket jag tycker är hur bra som helst!
Hon är väldigt rädd för att hoppa, och brukar inte hoppa så mycket!
Igår gick han dressyr och i fredags (kommer inte ihåg om jag skrev något då) red jag ute. (i ösregn (!))


Kommentar/er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0