snö ute

Det är fullt med snö ute, usch! Det har snöat hela dan ju, tog mig och mamma 40 minuter in till Kungsbacka vilket brukar ta 20 minuter, det var i och för sig imorse men ändå.

Var hos ögondoktorn imorse, behövde inga glasögon vilket optikern trodde. hanna är glaaad. :)
Handlade lite nödvändiga saker också, ett par svarta uggs att ha i stallet, ett bett till Muskot skulle dessutom köpt snösulor men dom var slut och kommer in imorgon. Så då ska mamma åka in och köpa dom. :)

Ska alldeles strax bege mig till stallet för hoppträning. :) yeey!


såhär ser det ut utanför mitt fönster just nu, ni kanske inte ser så mycket för min cam är vell (?) inte världens bästa men det är i alla fall fullt med snö. :)


Kommentar/er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0