super snabbt inlägg.

Har tre minuter på mig att skriva ett inlägg, hehe.
KM idag gick super, blev trea. Ninni vann såklart, och tvåa kom hon också. MEN bara för att hon hade dom bästa hästarna!
Muskot har ju ingen koll på sina fötter, vilket inte är någon nyhet. Så när jag skulle hoppa upp inför omh. så trampade han mig rätt på foten. Och krossade alla mina tår, men framför allt lilltån. Den är helt blå nu, och gör jääätte ont. :(
Så jag tycker ni ska tycka synd om mig.

Har inte så mycket mer att skriva, förutom att jag längtar till helgen. Super taggad inför tävlingen i Susedalen, för det gick ju så bra idag. :)

btw, sms bloggade innan, men det verkade inte ha kommit fram... Wierd.
Och jag kan ge ett litet tips också, försök att aldrig komma efter i matte och du inte är grym på det. Har suttit och räknat matte i TVÅ timmar nu, helt slut kan jag säga!
godnatt. :)


bilder från idag, kommer imorgon. Har inte hunnit ladda in dom. :)

Kommentar/er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0