choklad

Är min största passion! Som ni kanske redan vet så älskar jag godis och äter det jämt. Fast choklad är ännu värre, det är det absolut godaste jag vet. Äter det nu, därför var jag tvungen att skriva om det.
Min hals är mycket bättre nu, tror jag i alla fall. Knarkade halstabletter innan när jag hade lektion för Emma, haha dom kanske slutar värka snart, eller dom kanske redan har gjort det. Vet faktiskt inte det...

Emma (som är min lilla syster för er som inte vet) fick rida M idag, för jag fick inte rida för mamma och pappa, men jag red lite i slutet ändå, busigt!
Hon var jätte duktig, vi övade på att styra snäva svängar, det är liiite svårt för henne. Men det gick jätte bra i slutet. Hon fick också galoppera för första gången på M, det gick bättre än jag trodde.

Imorgon ska min mamma åka till Ge-kås, så ska skriva en lista på saker jag behöver, det kommer bli en lång lista kan jag säga, och choklad kommer självklart att vara med på den! :)

jag hade tänkt ladda upp en bild på när min syster rider, men min jäkla cp dator som inte duger till något så funkar det inte, hatar den. -.-


Kommentar/er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0