fortfarande sjuk

Jag är fortfarande sjuk, kände mig bättre imorse när jag gick till skolan men har bara blivit sämre.
Nu har jag typ feber och är jätte trött, riktigt segt.
Idag med skolan var vi på "Made By Kungsbacka", jätte roligt! verkligen, fast nääe.
Det ända roliga var när vi var på en föreläsning, av två killar som hade ett företag och en massa.

Min mamma är på Ge-kås idag, så hoppas jag får en massa saker när hon kommer hem!
Kommer garanterat få en massa hästsaker, men kanske så får jag ngt annat, haha. :)
Det är jätte bra att köpa hästsaker till vardags där, det är hyfsat billigt och ganska bra kvalité. 
 
Och juste! Becca bokade biljetter till Göteborg Horses Show idag, till alla dagar!¨
über!

Kommentar/er
Postat av: Anonym

2010-10-28 @ 19:13:51
Postat av: Linnea

HANNA VILKEN FIN DESIGN :D:D<3

2010-10-28 @ 19:14:29
URL: http://liwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0