halva familjen sover

Men det gör inte jag. :D
Sitter och lyssnar på min älskade spotifylista, jag lagade min dators hörluruttag innan, så nu kan jag lyssna på musik igen, helt överlycklig!
Laddar också upp några härliga sommarbilder på facebook, på tal om facebook visste ni att jag har satt in en gillaknapp här?
Fast ni kan bara se den om ni går in på kommentarer eller permalik, vet inte hur jag får den till framsidan för jag är ju som sagt ingen expert på det här med kodmallar.

Juste, haha innan så skrev jag ju att jag hoppades att inte bönderna skulle åka ut ur dansfeber, och precis när jag hade plublicerat det så upptäckte jag att det var sista avsnittet eller något, för markolio och tobbe trollkarl vann.
Smart tjej som jag är. :)

Om ni vill veta så har jag tänkt att åka in i veckan som kommer och köpa mig photoshop som jag fick i konfermationspresent i maj, men aldrig köpt det, dels så har min faster inte varit hemma och jag har inte haft tid.
För i våras så var hon utomlands väldigt mýcket och jag hade fullt upp med hästarna och ridningen, och i sommars glömde vi nog av det tror jag, haha min släkt är väldigt glömsk. :)







hästbilder. :)
Dom två översta är på mig och Royal Figther från varbergshoppet i juni iår.
Den sista är på mig och Muskot från förra helgen i ätrabygden.
Min hjälm är väldigt ful, jo tack jag vet. Ska köpa en ny så fort jag får mina pengar av Inger!


Kommentar/er
Postat av: Agnes :)

hur gick det på tävlingen för dig och Muskot? :)<3

2010-10-19 @ 17:38:26
URL: http://agnesochmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0