jag älskar godis.

Som rubriken lyder så älskar jag verkigen godis, jag äter nästan alltid godis. (jag gör det nu)
Jag tror seriöst att jag snart blir tjock eller något, visst jag idrottar mycket men ändå...
Men vi får la hoppas att jag inte blir det. :)

Igår upptäckte jag att startlistorna för söndag hade kommit ut. I första klassens startar jag som nr 48 av typ 67 och i andra klassen (gp-ponnykvalet ingår) startar jag som nr 56 vilket = seeegt!
Dessutom börjar tävlingen 8 istället för 9 så vi måste vara där typ kvart i 8 för att hinna gå banan, vilket betyder att vi får åka jätte tidigt. usch! men vad gör man inte för att tävla? :)

 Hoppas ni har haft en bra dag för det har jag.
kram. :D


Kommentar/er
Postat av: Maja

Annars tror jag säkert att de kör att du kan gå banan mellan att kat. B och kat. C ska starta! Det har jag för mig att de körde när vi var med förrförra året :)

2010-10-19 @ 20:48:26
URL: http://www.thecubetheory.com
Postat av: Hanna. :)

Jo, men det är bara 8 b ponnysar så jag vet inte..

Har mailat dom men dom svarar inte. :)

2010-10-20 @ 15:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0