justin bieber. :D<3

Han är såå grymt bra! :D
Älskar låten Eenie Meenie!

Och juste, till Agnes. :) (som jag antar är sven)
Om du menar i ätrabygden så var vi felfria i första klassen (8 fel i omh.) och i andra klassen hade vi ett ner på sista hindret, där det blev missförstånd för han vejade åt vänster men hoppade ändå och fick med sig bakbommen. :)<3

Idag red jag honom intensivt i 40 min, tränade lyndad inför helgen, och herre min jesus vad fin han var!
Älskar honom!

OCH någon som tittar på Paradise Hotel? hihi, skynde mig hem efter stallet så jag skulle hinna se det, grymt bra!
Men en stoooor diss till tv6 som jag gjort så det kostar pengar att se det på tv6.se, såå bajsigt!


Kommentar/er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0