ledsen för att uppdateringen...

Har varit så kass, eller kass och kass. Jag skrev inget igår men.
Var ju i billdal och kom inte hem fören vid halv 8 och så satter jag mig och kollade på Gossip Girl till typ halv 9 och sen somnade jag, haha så trött var jag.

I billdal var det inte våran dag. Blev utesluten i båda klasserna, vi har väl kommit till någon testperiod eller något.
I första klassen (L:B) var han jätte fin på framhoppningen och dom två första hindrerna, men när vi kom till 3:e hindret, ett räcke med grind så sprang han förbi 2 gånger, dumheter för han kunde fakiskt hoppat. ^^^
Och i andra klassen som var GP-ponnykval (L:B). Så var han också jätte fin på framhoppningen och det 1:a hindret och det 4:e. (en kombination) På 2:a hindret la jag honom fel, så han hoppade stillastående och på det 3:e så la jag honom fel igen så det blev lite knas där med. Men så på 5:e hindret som också var ett räcka med grind, så sprang han förbi igen. Dumheter där med, men fick honom att hoppa på 3:e försöket, så är väl hyfsat nöjd.

Maja kom också, det var jätte kul att träffa henne! Plus att jag fick några bra tips! :)

Ska steka pannkakor nu, så skriver mer sen. :)

finis, bild i repris.


Kommentar/er
Postat av: Madde

Hejsan! Madde heter jag, det var jag som hade muskot innan dig, tråkigt att höra att han börjat springa förbi hinder osv :( Han som alltid hoppat allt. Hoppas allt går bra för dig med honom, du har världens finaste ponny!:) Skrev min mailadress du kanske kan lägga till mig på msn så kan vi prata?:)/Madde

2010-10-25 @ 18:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0