ny frisyr!

Har varit och klippt mig nu, wiie! klippte upp det en aning och så klippte jag luggen eller inte jag men, asså ni fattar. Blev inte perfekt, fast det går väl typ inte för i'm not perfect.

Fick ett mail idag från Billdals ridklubb, jag hade ju mailat dom och frågat om man fick gå banan mellan Kat. B och Kat. C och det fick man tydligen. Men vi måste ändå vara där vid 8 för det är bara 7 st i Kat. B. ^^
På tal om hästar så ska Linnea och Camilla följa med mig till stallet och rida idag, hehe, jag ska leka ridlärare vilket jag är grym på! I sommras hade jag en grupp på ett ridläger på FRK, dom älskade mig!

Och om ni vill veta så har vi matte prov imorgon, och jag suger på matte. Fast igentligen så gör jag nog inte det men ändå.



min nya frisyr, fast den är inte så ny men. Ignorera mig för jag är extremt ful, och jag orkar inte ta en massa kort. ^^

Kommentar/er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0