ny plattång

Och jag är helt överlycklig!!!!
Min gammla plattång är sönder, och har varit det ett bra tag. Så jag fick en ny av mamma idag, ingen märkvärdig direkt.
200:- eller något på Ge-Kås. Men den duger mycket bättre än vad den gamla gjorde!
Fick faktiskt inget mer. Eller jo, lite små saker och en massa hästsaker, fast jag vill inte ha något annat ändå. (konstigt)

M fick vila idag, longerar imorgon istället, kommer inte ihåg om jag skrev att jag skulle longera honom. Men det skulle jag i alla fall gjort, fast tyckte det var för geggit i paddocken och så orkade jag inte vänta 1 timme, lat som jag är.

looooooooooooooooove, heheh. patetisk? svar ja.

Kommentar/er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0