röd och svullen tumme

Är precis vad jag har! Alldels innan vi skulle åka hem från stallet så bet Rebeccas häst Mapi mig i tummen, rakt på nageln! Jisses vad ont det gjorde, och fortfarnade gör. Bajshäst. Haha, men jag överlever.

Hopptränade med M för Marie idag, gick super! Kändes verkligen bra, typ första hoppträningen som gör det.
Taggar inför söndag. (ett himla tjat om söndag, yes i know)
Imorgon ska nog min kära bästa vän LINNEA följa med och rida. Tror nog att hon aldrig har ridit på riktigt, fast man ska ju inte dra förhasta slutsatser. (som är mitt favoritord)
Men nu måste jag faktiskt plugga matte, puss puss. :D


bild i reeepris för jag är vid pappa data.


Kommentar/er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0