så trist...

När det redan är mörkt ute och klockan bara är sju, jag vill inte ha vinter. :(
Och dom säger att denna vintern ska bli den kallaste på 1000 år, usch!

Sitter och väntar på min syster och min mamma, har släckt i typ hela huset förutom i köket och hallen, jätte mysigt, har på tv:n också, det har jag alltid när jag är ensam hemma själv.
Ikväll ska vi i alla fall äta pizza, äntligen! jag älskar pizza, fast bara ibland.
Har velat ha det i flera dar, även om vi åt det i söndags, så onyttigt men gott!


Har ein probleme, jag ska göra ett bildarbete i skolan med en av mina bilder som jag tog med Linnea♥ men jag har inte hittat någon jag är nöjd med, trodde jag hade hittat en, men när jag kollade noga på den så var den inte alls bra... Vet inte hur jag ska göra....


Kommentar/er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0