sängen nästa

Blir det för min del, ska upp halv 6 imorgon bitti! härligt härligt!
Men är sjukt taggad och nervös!
Dessutom kommer Maja, som har haft M 4-5 år innan mig, ska bli jätte kul att träffa henne. :)

Idag fick M gå lite lätt dressyr, red igenom honom och så. Men sammarbetsvillig var han väl inte precis, fast det är han aldrig dagen innan tävling. Fast nu är han jätte fin, med knoppar och allt. Inte för att dom blev så snygga då men, haha. Jag är inte så bra på att göra knoppar om vi säger så.

Jag har också hunnit göra lite no, så nu har jag inte så mycket kvar och det gör jag imorgon.
Uppdateringen idag har väl inte varit på topp, men jag har varit i stallet sedan 4 och kom inte hem fören vid 9.
Och innan dess så var jag ju hos Linnea och då orkade jag inte uppdaterna något, men ni överlever. :)

Blir ingen bild idag.. :(

Kommentar/er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0