snart....

Ska jag iväg till åsa och sjunga. :)
Har tillbringat dagen i skolan som vanligt, fick tillbaka våra no-prov som vi gjorde för ca 2 veckor sen. ^^
Fick vg. :DDDDDD Sjukt glad! hade pluggat jätte mkt!

Kanske åker in till kba efter min sång och kollar om min plast till min telefon har kommit, skulle kommit i tisdags för jag beställde den förra veckan, men posten är seeg så.... Min telefon vill verkligen ha den, den har blivit jätte repig. :( Och det blev ju inte bättre av att den igår låg i samma ficka som mina nycklar, smart tjej! (Y)

my lover. <3

Har en jätte mysig och lång halsduk som jag älskar också men idag började den fälla ludd något enromt, den har fällt lite innna men idag var det jätte mkt, så min jacka blev typ helt vit. :S
Det gillas inte.


Kommentar/er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0