trött människa?

Svar ja! Helt klart, 1 timme kvar till reprisen av ph, måste se så får väl roa mig med något så jag inte sommnar.
Har pluggat som en jude nu, haha vad det lät kul, fast näe. Har ju matte prov imorgon, och min pappa har tvingat mig att räkna i drygt 1 timme nu, jobbit värre men det ger ju resultat imorgon!

Idag följde Linnea med till stallet och red M, första gången i hela sitt liv. Hon var jätte duktig, skumpade inte alls mycket i traven! Jag blev helt paff. Jag tänkte ta en bild, men det glömde jag av för jag skratta så mycket, jag vet inte varför, hade väl lust med ett skrattanfall eller något. Efter Linnea red jag, (ooh, det kunde ni inte gissa va?) red inte så länge, 40 minuter, fast Linnea red i 30 minuter så det blev ju ett ganska långt pass. Han var jätte fin, övade lite lydnad och samlad kort galopp, det tyckte han var jobbigt, hihi men fin var han! :)

Imorgon ska jag ha en mina älskade fredagskvällar i stallet med Becca, vi ska puuutsa! inför tävlingen, fast det ska jag göra på lördag också. Allt ska vara skinande rent till söndag. :)

  

bästa tjejen, fast så är hon inte det. :PpPPPpppP


Kommentar/er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0