varför går det inget bra...

på tv idag? Det brukar ju gå bra saker på lördagar... Jaja, imorgon kommer i alla fall Gossip Girl!:D♥♥♥♥♥

Red m barbacka idag (utan sadel för er som inte vet), blev lite oseriöst. :)
Just nu har min hund ett litet ryck.. jag tror allvarligt att han har en skruvlös, det är inte normalt att göra så som han gör. Han springer fram och tillbaka i hela huset och typ hoppar och skuttar som jag vet inte vad. ^^


söt är han ju i alla fall. :)


Kommentar/er
Postat av: hannaahlgren

haha, jo, det är normalt.. eller så är våra hundar onormala&har en skruv lös, för min hund gör precis likadant xd hahha

både inomhus & utomhus!

2010-10-20 @ 21:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0